Tuesday, January 20, 2009

DONG BODONG: DISMAYADO KO!

Dako kayo akong pagkadismaya sa dryaber nga akong gisakyan ganina pag adto nako sa school. BUgoy nga drayber!

Ang maong drayber ako ng nasuki sugod pa gyud sa pagsulod ko sa colehiyo, sugod pa niadtong nagskwela nako siya na gyud ang akong gasakyan. Sa pagkaganina nakurat ko ug ayu sa iyang gibuhat. Mao kini ang nahitabo...Chedeng!

Ang nahitabo: Pag kaabot nako sa dalan naghulat-hulat daun ko ug sakyanan. Adunay ni abot nga sakyanan pero wala nay bakante nga lingkuran.. so walay choice ang inyung tigbalita nikabit nalang.. Ug sa dihang ni abot na siya sa UNAHAN nakalingkod nako sa sakyanan. Ug diretso daun niplite arun makanaog daun ang inyung tigbalita. Ang sukli dugay ni abot akong gihuwat huwatan pero dugay jud siya.. So nagulat nalang ko. Ang maong sukli ni abot pag kanaog na nako...

Dialogue:
Dong Bodong: Sukli nako sa 20 php. Nong!
Drayber: Pila to?
Dong Bodong: Isa ra to'.. (20 ra gani, isa ra gyud, buang... naa ba diay 2 ka 20?)
Drayber: ......(Uyog-uyog ang sinsilyo) .. palihug ko dawat..
Dong Bodong: ??? Unsa mani?? kulang maning sukli? (Ang sakyanan wala na naghulat...in short.. gaba!)

Ug mao kato mga higala.. Usa ka leksyun nga angay natong hinumdoman.. Murag ATM Machine og BANKO buh.. PLEASE RECOUNT YOUR CASH BEFORE YOU LEAVE.

Oh diba? Sakto pud biya.. Natymingan lang jud nga nagdali ko og wa nako naka huna-huna ug ihap sa plite didto sa jeep...

Leksyon: Ayaw jud og naog kun la pa ka gisuklian!!! PAUGAT JUD!!! Ikaw man ang alkansi kung munaog ka... NAA RA NAH SA IMUNG!

Ug kini mo si Dong Bodong! Nagasumbong kaninyu og nag-ingon, "ATAY KA NONG! KULANG ANG SUKLI! (IMUHA NALANG NAH)"

2 comments:

Unsa imung maka-ingon???