Sunday, March 15, 2009

Peanut Butter Especial ni Dong Bodong

Peanut Butter Especial



kung nakabantay mu tagdugay na kayo ko maka post og bago nga post..
ana gyud nah, kay ang inyung tigbalita karun nahimu nang... BUSINESSMAN!!
kuyaw kayo noh? ana jud nah! Kay murag dilekado na ang akong future ani, giignan na raba ko nga muundang sah.. so, mag sugod nako og business para nakoy pang tuition.. hehehe.. para pud makatanbang ko sa akong mga maidlot nga mga igsoon nga wala pa intwauy mga buot..

Tabangi pud unta ko ninyu.. ako lang ipost dani ang akong advertisement sa akong business..

awh kung curios mo kung unsa kong ginabaligya... ang ako diay gina baligya kay mga bata este Peanut butter diay.. despite the hesitation nga basin walay mupalit kay tungod atong mga intriga sa America about sa contaminated nga peanut butter, i still want to prove nga limpyo kau ang akong peanut butter and nutrisyos pa jud.. hahaha..

hulat lang mow sa akong mga ipatilaw nga sample para makadecide mo kung muorder ba mo..

ug kini si Dong Bodong, naga ingon, "Palit namu!!!

No comments:

Post a Comment

Unsa imung maka-ingon???